با رئیس سازمان بورس، بصورت مستقیم ارتباط برقرار كنید دو مرکز پاسخگویی توسط سازمان بورس و اوراق بهادار به راه افتاده است و سهام داران می توانند از این طریق پیشنهادها، شکایات و درخواست های خودرا مطرح کنند. به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، چنانچه سرمایه گذاران خواسته ای از نهاد ناظر بازارسرمایه دارند یا شکایت، انتقاد و پیشنهادی درباب فرآیندهای کلی در رابطه با وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار دارند می توانند بوسیله مرکز ارتباط مردمی، آنرا پیگیری کنند و این مرکز همه نکات را در اختیار مسئولین مربوطه جهت رسیدگی قرار خواهد داد. نشانی این مرکز public@sidsco.ir است و به محض ارسال ایمیل، رسیدگی به موضوعات، قابل پیگیریست. گفتنی است قبل تر، سامانه CRM یا مرکز ارتباط با مشتریان سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره ۶۳۷۵ راه اندازی شده که سهامداران می توانند موضوعات خودرا به شکل تلفنی ارائه نمایند. همین طور در صورتیکه سرمایه گذاران نیاز ارتباط مستقیم با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار داشته باشند، می توانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز پیام ها، نظرات، پیشنهادها و انتقادات را بوسیله نشانی chairman@seo.ir اعلام کنند. به محض دریافت موارد اعلام شده، با فوریت آن موضوع بررسی و به سهامداران بازخورد داده خواهد شد. منبع: ساسان گستر 1400/01/30 21:04:24 5.0 از 5 امتیاز 565 تگهای خبر: بازار , سرمایه گذاران , سهام این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط تأکید اوپک پلاس بر اجرای برنامه تعدیل کاهش عرضه بهترین سرمایه گذاری در نقره چیست؟ سودآوری، شرط اصلی برای سرمایه گذاری است دامنه نوسان بورس پویا می شود نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۱