جابه جایی ۵۰ درصد شبکه ریلی از راه شرکت رجا

جابه جایی ۵۰ درصد شبکه ریلی از راه شرکت رجا به گزارش ساسان گستر، مدیرعامل شرکت رجا از جابه جایی حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر با قطارهای این شرکت در ۱۰ هفته ابتدایی سال ۱۴۰۳ اطلاع داد که ۵۰ درصد جابه جایی های شبکه ریلی را شامل می شود.


به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر ناصر بختیاری مدیر عامل شرکت رجا در یک نشست خبری ضمن اشاره به انجام بازسازی و نوسازی ناوگان رجا برای افزایش کیفیت و ایمنی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۸ دستگاه انواع واگن مسافری بازسازی سطح ۲ و یک سالن سپهر هم رفع سانحه سنگین شده است (مجموعاً ۱۹ دستگاه) و در سال ۱۴۰۳ هم ۲۱ دستگاه واگن دیگر در چارچوب قراردادهای جاری شرکت رجا توسط شرکتهای نوین صنعت رجا و آهودشت غزال در دست بازسازی است. وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا آخر سال ۱۴۰۳ بازسازی تعداد زیادی از واگن ها تکمیل شود همینطور تکمیل دو دستگاه سالن پارسی جدید و هم تبدیل ۵ دستگاه سالن دانمارکی برای سیر در منطقه جنوب در برنامه شرکت رجا است. مدیرعامل شرکت رجا در ادامه در مورد اولویت بندی و برنامه ریزی بازسازی واگن های باقی مانده اظهار داشت: اولویت اصلی در بازسازی واگن های مسافری رجا با سالن های اکسپرس آلمان غربی و شرقی (۴ تخته) برنامه ریزی شده و تمام آنها دارای قرارداد فعال و جاری می باشد، همینطور واگن های بازسازی نشده آلمان شرقی (خلیج فارس و میلاد) هم تعداد ۷۳ دستگاه واگن است که عملیات بازسازی آنها از سالجاری تا ۱۴۰۶ مطابق برنامه ریزی صورت می گیرد. بختیاری اضافه کرد: اما اولویت اصلی در تعمیرات اساسی واگن ها با سالن های پارسی ۶۰ نفره، پلور امید ۴۰ نفره، غزال ۴۰ نفره و واگن های دو طبقه چینی بوده که تعمیرات آنها از سالجاری آغاز و تا سال ۱۴۰۸ ادامه می یابد. وی اظهار داشت: همینطور در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵ رام قطار خودکشش (ترن ست) پردیس (۲۵ سالن) تعمیر اساسی شد و از تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۲ در راه تهران – یزد مورد بهره برداری قرار گرفت. لازم به ذکر است هم اکنون تعمیر اساسی ۳ رام ترن ست دیگر (۱۵ سالن) درحال انجام می باشد و انشالله تا پیش از پایان سالجاری مورد بهره برداری مجدد قرار خواهند گرفت. مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن اشاره به این که ایمنی و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به هموطنان گرامی در سرلوحه کار تمام مدیران و کارکنان این شرکت قرار دارد، اضافه کرد: با ارزیابی هایی که چندی قبل از جانب دستگاههای نظارتی مربوطه از جمله: سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان و سرممیزان مؤسسهSGS سوئیس از بخش های مختلف رجا انجام شد، این شرکت برای اولین بار از زمان تأسیس موفق به دریافت تندیس نقره ای ملی در بیست و دومین همایش ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان و دریافت سیستم مدیریت ایمنیISO ۴۵۰۰۱;۲۰۱۸ در مدیریت رجا خراسان شد.

1403/03/26
10:37:05
5.0 از 5 امتیاز
185
تگهای خبر: ارز , دستگاه , شركت , كیفیت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات