مدیركل دفتر بازرسی و نظارت بر كالاهای اساسی:

صدور فاکتور رسمی برای عمده فروشان میوه و تره بار الزامی شد

صدور فاکتور رسمی برای عمده فروشان میوه و تره بار الزامی شد به گزارش ساسان گستر، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی از ضرورت صدور و دریافت فاکتور رسمی عمده فروشان میوه و تره بار برای خرده فروشان خبرداد و اظهار داشت: قیمت میوه فروشی سطح شهر تا سقف ۳۵ درصد سود بر اساس فاکتور خرید محاسبه می شود.


به گزارش ساسان گستر به نقل از خبرگزاری ایرنا از وزارت جهادکشاورزی، مسعود امرالهی در هفتمین نشست کارگروه ساماندهی بازار میوه و تره بار اضافه کرد: مقرر شده، بارفروشان و حق العمل کاران برای میوه فروشان خرد فاکتور رسمی صادر کنند.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اظهارداشت: درصورتیکه هر میوه فروشی فعالیت خرد انجام می دهد، ملزم به دریافت فاکتور از عمده فروشان میوه و تره بار است.
وی تصریح کرد: میوه فروشان سطح شهر هم با احتساب سود تا سقف ۳۵ درصد نسبت به عرضه میوه در سطح خرده فروشی ها اقدام می کنند و فروش بیش از اندازه معین، گران فروشی به حساب می آید.
امرالهی، از فعالیت گشت بازرسی در سطح شهرها اطلاع داد و اضافه کرد: گشت های مشترک جهادکشاورزی، صمت و تعزیرات حکومتی از این پس با عدم ارائه فاکتور و فروش بالاتر از درصد سود تعیین شده، برخورد قانونی و حسب مورد تخلف، اعمال جریمه می کنند.



منبع:

1403/04/18
13:04:41
5.0 از 5 امتیاز
243
تگهای خبر: بازار , فروش , كالا
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات