سقف سوخت گیری بنزین با کارت شخصی 50 لیتر شد

سقف سوخت گیری بنزین با کارت شخصی 50 لیتر شد به گزارش ساسان گستر، سقف سوخت گیری بنزین با کارت سوخت شخصی در سرتاسر کشور (به جز استانهای مرزی) که تا قبل از این۶۰ لیتر در هر نوبت بود، از روز پنجشنبه گذشته به ۵۰ لیتر در هر نوبت تغییر نمود.


به گزارش ساسان گستر به نقل از خبرگزاری ایرنا از شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی، دارندگان کارت سوخت شخصی خودرو ها با کارت خود در هر نوبت سوخت گیری تا سقف ۵۰ لیتر می توانند بنزین دریافت کرده و فقط دو بار در شبانه روز می توانند از کارت خود استفاده نمایند.
این مسئله در کل کشور به جز استانهای مرزی که شرایط سوخـت گیری در آنها متفاوت می باشد، پیاده سازی شده است.
همچنین سقف سوخت گیری با کارت آزاد جایگاه ها، هشت هزار لیتر در شبانه روز بوده که به تازگی کارت هایی با سقف هفت هزار لیتر هم در جایگاه های عرضه، توزیع شده است.
تعداد قابل استفاده از هر کارت جایگاه برای سوخت گیری در هر شبانه روز ۲۵۵ بار است و بیشتر از این تعداد، آن کارت تا ساعت صفر روز بعد، قابل استفاده نخواهد بود.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام نمود که بدون تغییر در سهمیه بنزین ماهانه کارت هوشمند سوخت خودرو ها، دفعات روزانه برداشت بنزین از کارت خودرو های شخصی ۲ بار در روز و سقف برداشت روزانه ۱۰۰ لیتر (۵۰ لیتر در هربار سوخت گیری) است.
در ضمن سقف برداشت از کارت سوخت اضطراری بنزین جایگاه ها بدون تغییر، مطابق روال پیشین است.



منبع:

1403/07/15
11:36:26
5.0 از 5 امتیاز
97
تگهای خبر: توزیع , سوخت , شركت , كارت هوشمند
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات