معاون مسكن وزارت راه و شهرسازی:

پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن ۲۰ درصد است

پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن ۲۰ درصد است ساسان گستر: به گزارش ساسان گستر، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: میانگین پیشرفت پروژه های نهضت ملی حدود 20 درصد است که در 2 سال نخست دولت چهاردهم، پیشرفت پروژه ها بیشتر می شود.



به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، مسعود بیات منش سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پروژه های نهضت ملی مسکن اظهار داشت: این طرح را باقدرت هرچه بیشتر انجام می دهیم و در برنامه هفتم توسعه بخش مسکن را اجرائی می نماییم.
بیات منش با اشاره به تعهدات دولت در عرصه مسکن تاکید کرد: دولت و وزارت راه و شهرسازی آن چه را که تعهد شده است با توان و قدرت بیشتر سرعت می بخشد. حالا در عرصه مسکن حمایتی که مورد توجه دولت می باشد و از سویی در قانون به آن اشاره کرده اند، اولویت دهک های پایین و کارگران است.
وی اضافه کرد: از زمان شروع نهضت ملی مسکن، در بخش مسکن حمایتی حدود ۸۰۰ هزار واحد قرار دارد که ۲۰ هزار واحد به پایان رسیده است و بین ۳۷۰ تا ۳۸۰ مسکن با بانکها عقد قرارداد شده است و مابقی باید توسط بانکها تامین مالی شود.
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت های فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن اظهار داشت: میانگین پیشرفت این پروژه ها در حدود ۲۰ درصد است که در دوره چهارساله دولت چهاردهم و در ۲ سال اول، پیشرفت پروژه ها بیشتر خواهد شد و عقد قراردادها تکمیل و به مردم تحویل داده می شود.
بیات منش اشاره کرد: از این ۸۰۰ هزار واحد، حدود ۴۰۰ هزار واحد در مراحل زمین و فونداسیون است که به مردم تعهد شد که با پیگیری های لازم تا پایان دولت چهاردهم این ۸۰۰ هزار واحد تکمیل و به مردم تحویل داده شود.
وی در آخر اظهار داشت: از سنوات گذشته تعهداتی برعهده ما در عرصه مسکن حمایتی قرار دادند که موظف به انجام آنها هستیم که شامل مسکن محرومین، ایثارگران و طرح جوانی جمعیت است، همین طور حدود ۱۲۰ هزار واحد مسکن مهر از دولت های گذشته باقی مانده است که باید تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

1403/08/01
11:25:59
5.0 از 5 امتیاز
14
تگهای خبر: بانك , دولت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات