میانگین وزنی دما ۱ ۲ درجه افزایش پیدا کرد، نیاز مصرف ۹ درصد جهش کرد

میانگین وزنی دما ۱ ۲ درجه افزایش پیدا کرد، نیاز مصرف ۹ درصد جهش کرد به گزارش ساسان گستر، معاون هماهنگی توزیع توانیر اظهار داشت: میانگین وزنی دما نسبت به سال قبل ۱.۲ درجه رشد داشته که بنا بر این برای ششمین بار نصاب مصرف برق با رقم ۷۹ هزار و ۱۸۲ مگاوات نسبت به سال قبل رشدی حدود ۹ درصد را ثبت نمود.


به گزارش ساسان گستر به نقل از خبرگزاری ایرنا از شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، «محسنی ذبیحی» درباره ی نصاب جدید ثبت شده برای مصرف برق گفت: با استقرار گنبد حرارتی و افزایش دمای هوا، شاهد افزایش میانگین وزنی دمای هوا در کشور هستیم.
وی ضمن تشکر از هموطنانی که در این شرایط با رعایت راهکارهایی ساده، مصارف خودرا کم می کنند و با صنعت برق همکاری می کنند، گفت: در این شرایط از همه مردم درخواست می نماییم همزمان از وسایل پرمصرف برقی خصوصاً درساعات اوج بار خودداری کرده و وسایل سرمایشی را بر روی ۲۴ درجه قرار داده و از دور کند کولرهای آبی بهره گیرند.
ذبیحی تصریح کرد: انتظار می رود که دمای هوا تا اواسط هفته آتی به شکل فعلی در کشور استقرار داشته باشد که در این شرایط سخت تنها با همکاری مردم می توانیم شبکه برق را پایدار نگه داریم و خدمات خوبی به مردم ارائه نماییم.


1403/05/05
15:08:20
5.0 از 5 امتیاز
245
تگهای خبر: توزیع , تولید , خدمات , سهام
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات